פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365

במאמר זה נתאר כיצד ניתן לפתוח קריאת שירות בנושאים טכניים לצוות התמיכה של Office 365 בקלות וביעילות.

על מנת לפתוח קריאות שירות לצוות Office 365 יש לגשת אל ממשק הניהול בכתובת https://portal.office.com/adminportal/home עם פרטי הזדהות של מנהל מערכת (Global Administrator).

שלבים לפתיחת קריאה:
  1. בתפריט ניגש ללשונית Support (תמיכה).
  2. נבחר ב-Support (תמיכה).פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 - 1
  3. נבחר במוצר / טכנולוגיה רצויה בהתאם לנושא אליו אנו מעוניינים לקבל תמיכה. לדוגמא: בתקלה הקשורה להגדרת פרופיל ב-Outlook , נבחר ב-Mail
  4. פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 - 2
  5. בשלבים הבאים נתבקש לבחור את התסמינים ולהוסיף מידע נוסף על מהות הפניה:
  • ככל שתיאור התקלה יהיה ברור יותר כך נוכל לספק מענה יעיל וענייני.
  • אם איש הקשר אינו מנהל המערכת אנא עדכנו את פרטי יצירת הקשר.

פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 - 3

בסיום התהליך יתקבל מספר קריאה למעקב:

פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 - 4

שעות פעילות של צוות התמיכה בשפה העברית:

ימים א-ה בין השעות 9:00-18:00.

במקרים דחופים ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 1-809-344-179.

תמיכה בקריאה שנפתחת מחוץ לשעות הפעילות תינתן בשפה האנגלית.

 

בהצלחה!

ורד כהן.

פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365 פתיחת קריאה לשירות הטכני של Office 365